Opcja catch all określa co się dzieje z wiadomością, która zostanie wysłana na nieistniejący adres email z danej domeny. Może się tak zdarzyć gdy ktoś wykona literówkę i wyśle wiadomość na nieistniejący adres: np. zamiast na adam@cal.pl wyśle na adan@cal.pl.  Wtedy może zostać poinformowany, że taki email nie istnieje, wiadomość może zostać przekierowana na inny wskazany adres lub może zostać skasowana.

PRZYKŁAD UTWORZENIA USŁUGI:

Proszę wejść w funkcje zaawansowane  a następnie w Usługa Catch-All Email:

Menu Direct Admin

Tutaj należy zaznaczyć odpowiednią opcję która wyznaczy jakie działanie będzie wykonywane:

1 – nadawca dostanie informacje, że taki adres email nie istnieje

2 – wiadomość zostanie zignorowana i ani właściciel domeny nie zostanie o tym poinformowany ani nadawca wiadomości

3 – błędnie zaadresowana wiadomość zostanie wykierowana na wskazany w tej rubryce adres email (uwaga istnieje ryzyko dużej ilości spamu po zaznaczeniu tej opcji) Dane do CatchALL

Po zaznaczeniu odpowiedniej opcji klikamy w Zapisz i dostaniemy taki komunikat z potwierdzeniem:

Potwierdzenie ustawienia CatchALL